Wijnproeverij

13 mei 2022 - Skiathos, Griekenland

Bucketlist item: check. Gisteren voor het eerst in mijn leven een wijnproeverij mogen meemaken! Ik ging samen met 3 andere meiden en een aantal Britse koppels. Het mooie aan Skiathos is dat je non-stop dezelfde mensen tegenkomt. Een koppel herkende ik van een tour die ik eerder deze week heb gedaan. Weer gezellig met ze gekletst.

Eerst kregen we info over het hele maakproces van de wijnen, gevolgd door het proeven ervan. Pluspunt: je mocht de wijn écht opdrinken. Dat resulteerde in een hele gezellige avond. We hebben met z'n allen gekletst over van alles en nog wat, jong en oud bij elkaar. Ik vond vooral het verschil tussen de heen- en terugreis het mooiste. Tijdens de heenreis was het maar stil in de bus, terwijl tijdens de terugreis... Je kan het zelf wel invullen denk ik.

Ook fijn om de andere meiden te leren kennen, want ik was in het begin bang dat ik misschien niet zo snel mensen zou leren kennen. Blijken we allemaal in hetzelfde gebouw te wonen. Dus wederom weer een leuke ervaring :)

WhatsApp Image 2022-05-13 at 6.48.48 PMWhatsApp Image 2022-05-13 at 6.49.05 PMWhatsApp Image 2022-05-13 at 6.49.09 PMWhatsApp Image 2022-05-13 at 6.49.10 PM

1. Henriette:
    13 mei 2022
    Jamas is nu al te laat hè maar vast ook een aanrader voor ons wijnkenners boek maar vast voor augustus! Krijg jij weer commissie 🍇
  2. Henriette:
    13 mei 2022
    Boeken voor augustus! Commissie in the pocket!